SIKÇA SORULAN SORULAR
İade & Değişim
İade/Değişim işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
Kargo ücretleri tarafımıza ait olup satın alma ve iade işlemlerinde misafirlerimiz kargo ücreti ödememektedir.
İade etme süresi kaç gündür?
14 gün iş günü içerisinde satın almış olduğunuz ürünü kullanmadığınız takdirde iade edebilirsiniz.
İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?
İade işlemi tarafımızda yapıldıktan sonra, işlem yapılan bankaya bağlı olarak iade tutarının kartınıza geri ödemesi 5-10 iş günü arasında değişmektedir.
Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?
Değişim yapmak istediğiniz ürünü bize iade olarak göndermeniz ve talep ettiğiniz ürünler için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde, kullanılmamış olması koşulu ile iade edebilirsiniz.
Dilerseniz mağazalarımızdan değişim yapabilirsiniz. Mağazalarımızda sizi ağırlamaktan memnuniyet duyarız.
Teslimat
Siparişlerimi nereden görebilirim? Sipariş durumumu nasıl takip edebilirim?
Siteye üye girişi yaptıktan sonra hesabım sayfasındaki siparişlerim alanından siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Üyeliğiniz yok ise “Üyeliksiz Sipariş Takip” alanını kullanabilirsiniz.
Faturamı yeniden gönderebilir misiniz?
Faturanızı e-mail yolu ile yeniden gönderebiliriz.
Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.
Sipariş
Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?
Sipariş verebilmeniz için üye olmadan devam edebilirsiniz.
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Aldığınız ürünlerin fiyatlarına KDV dahildir.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişiniz iptal etme talebinizi [email protected] adresine e-mail ile belirtebilirsiniz. Kargo süreci başlayan siparişlerinizi iptal edemeyeceğimizi göz önünde bulundurunuz. Ürünü teslim alırsanız aldıktan hemen sonra iade edebilirsiniz.
Kargo
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?
Siparişleriniz size iletilmek üzere Yurtiçi Kargo’ya teslim edilmektedir.
Kargoya teslim edilen siparişimin kargo dağıtım durumunu nasıl görebilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde Yurtiçi Kargo tarafından kargo takip kodu iletilecektir. İletilen kargo takip kodu ile siparişinizi takip edebilirsiniz.
Siparişimi verdim. Ürünler ne zaman elime ulaşır?
Siparişleriniz 1 ile 3 iş günü arasında kargoya verilir.
Satın aldığım ürünü yurt dışına gönderebilir misiniz?
Yurtdışına gönderim seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Siparişim ulaştığında belirtilen adreste olmadığım takdirde ne gibi bir durum ile karşılaşırım?
Çalıştığımız kargo firmaları teslimat için adresinize gelir ve teslimat adresinde kimseye ulaşamazlarsa kapıya bir pusula bırakırlar. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonu bulunur. Kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilirsiniz.
Hesabım
Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?
Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız e-mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir.
Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Hesabım sekmesi altında, adres defterine tıklayarak adres bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.
Üye olmak ücretli midir?
Sitemize üye olmak ücretli değildir.
Ödeme
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Kredi kartı veya banka kartı ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.
Alışverişlerde taksit yapılabiliyor mu?
Yapı Kredi bankasına ait kredi kartlarına 3 taksit seçeneğiniz bulunmaktadır.
Şirket adına fatura kesilebiliyor mu?
Hesabım sekmesi altında adres defterine tıklayarak yeni kurumsal adres oluşturup; vergi numarası, vergi dairesi bilgilerini girerek, ödeme adımında ise fatura adresinizi seçtiğiniz takdirde şirket faturası kesebiliriz.
Havale/Eft Ödeme seçeneğiniz var mı?
Havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Kapıda ödeme var mı?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.